onsdag, mars 18, 2009

hej på er som inte vet att jag är bäst, för vet ni vad - jag klarade tentan!

SHIT vad jag är GLAD!

Idag kollade jag på "The dark knight" med Sara och Malin efter skolan. Lite tråkigt med det fina vädret vi har haft idag, men eftersom att det fortfarande är kallt ute så skyller vi på det. Den var riktigt bra. Och om det inte varit Heath Ledger som spelade jokern, så hade jag varit emot honom (för visst var han störd - men helt underbar).
Och i förmiddags kollade vi på "När mörkret faller" med andra spklassen och sp 2orna. Den var hemsk, men så otroligt bra. Och nu ska jag sätta mig och skriva på samhällskunskapen.. Här trodde man att vi hade fördjupningsvecka och slapp plugg.. Men icke sa nicke.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tjejen som klara tentAN^

Wakeskatebrud sa...

THATS MEEE! :D