tisdag, mars 17, 2009

mumsig dag

Dagen har varit bra, dock inte som den var planerad. Jag och Olivia åkte in till Haninge efter skolan. Jag kände mig väldigt duktig: jag gjorde inte av med några pengar alls! (Eftersom att det var Olivia som betalade godiset i automaten..) Och sedan efter att vi ätit middag gick vi ut med hennes mormor och morfars hundar Kajsa och Nancy. Det blev en jättehärlig kvällspromenad.

Dessvärre blev mamma sur på mig.. Jag har ryck i mitt vänsterlår som kommer och går (och har gjort hela dagen) och det är på grund av överansträngning. Jag sov ingenting i natt på grund av det, för det är när jag slappnar av som det rycker i muskeln. Och när jag går känns det inte - så är det konstigt att jag föredrar att röra på mig hela tiden? Suck.

Anledningen till varför det blir "The dark knight" med Sara och Malin imorgon istället är för att Malin skulle ta spruta och Sara skulle laga hål. Fan, vilken tajming. Det är bara att se fram emot imorgon istället!

Juste! En GRYMT bra sak: Isse ska gå sam-sam, så vi kommer alltså att bli klasskompisar - till slut! Fyybubblan, vad kul vi ska ha! Jag ser fram emot tvåan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om tvåan och trean kommer äga :D

Wakeskatebrud sa...

:D :D