tisdag, mars 31, 2009

jag saknar dig

Hej på er alla. Hoppas att ni haft er en skön tisdag! Jag har precis kommit ut från duschen, sprang en runda då jag kom på att jag inte hinner träna imorgonkväll. Jag, Johanna och Sara ska nämligen till skolan på kvällen - på kvälls-skola, logiskt va.. Men vi ska plugga matte (ooch spana in kläder i en utomlandsklädkatalog..), mest för att jag och Sara ligger efter med typ 26 tal. Suck.

På svenskan lekte Sara ängel, och Johanna djävul - eller tvärtom, beror på hur man ser det. Jag har valt att prata om hur man kommer fram till sina val (eftersom att vi gör massor av val dagligen), i talet vi ska ha om några veckor inför klassen. Men Johanna tycker att jag ska prata om när jag slutade på fotbollen (jag har dock inte slutet än, inte i mitt huvud i alla fall). Så därför blir hon djävulen, för det skulle liksom vara liite roligt att prata om det..

En rolig nyhet (!) är att pappa får jobba kvar på Muskö! Han har gått och varit orolig i några veckor för att de var tvugna att avskeda ett gäng - men igår fick pappa besked om att han får stanna. Nu efteråt känns det ganska självklart, eftersom att han har jobbat där länge + att han verkligen är bra på det han gör. Men det var ju ändå väldigt nervöst innan.. Men, härligt va?!

Något gammal, men något charmig

2 kommentarer:

Sofie sa...

Jag tror bestämt att det är året vi gjorde vårt andra wakeläger tillsammans?:D

Wakeskatebrud sa...

hahaha, det är så rätt ;)
och dig var det inte igår man såg! :o