måndag, mars 30, 2009

samhällskunskapslektion .. ofta inte bästa lektionen idag

Samhällskunskap är det absolut tråkigaste ämnet, synd att man går samhälle.. Kul att vara tillbaka i plugget.. Olivia är i fjällen en vecka, och den här veckan har vi skitmycket saker. Inlämningar, prov och redovisningar - kan det bli roligare? Fyfan för samhällskunskap.

Efter skolan ska jag handla (Sara, glöm inte att påminna mig om det!), plugga och jobba. Jag ligger efter jättemycket i matten.. Men jag ser verkligen fram emot passet ikväll. (:

15 kommentarer:

Isse sa...

När vi väl börjar i samma klas så ska ja lära dig älska samhälle ;D

Kungenhimself sa...

Klass, mena man ju ;)

Wakeskatebrud sa...

Hahaha, det hoppas jag verkligen! Annars kommer jag aldrig klara B, och C!! Jag är så döööööd.. :S

Isse sa...

Jobbigt om du är död för du måste ja återuppliva dig :O

Wakeskatebrud sa...

Hm.. kan stämma (a) Visst hade ni börjat med den där samhällssaken? Fördjupningsuppgiften är ju aapsvår!

Isse sa...

Jooh de har vi.. Ja hade tänk skriva klart min på onsdag på kvällskolan :) fast jättesvår är den inte :P

Wakeskatebrud sa...

bara för att du är dopad :o jag och johanna tänker gå på den på onsdag :L plugga matte .. (a) heheh

isse sa...

Nee han kom inte heller :O:O. Men aja vi ses väl imorgon :D

Wakeskatebrud sa...

eeelakt :o hoppas att hans anledning var lika bra som min :P

Isse! sa...

Haha, hans va värre.. han visste inte att de tog 3timmar så han ville inte missa sin innebandy träning :P

Wakeskatebrud sa...

HAHAHAHA ja, den var värre! xD men ikväll, var det öppet mellan 5 och 8? :o

Isse sa...

Japp.. kanske lite sent och svara nu xD men du kunde säkert få veta tiden på något annat sätt :P

Wakeskatebrud sa...

hahah, NÅGOT sent :p sara kom inte in först, detvar låst (a)

isse sa...

Haha synd :P Men vet du vi ska flytta till Frankrike... kommer sakna dig och alla andra <3

Wakeskatebrud sa...

VA?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!