söndag, mars 29, 2009

en söndag: med tråkigt väder, dålig musik, trötta ögon, irriterad storebror och ett fullt skrivbord med saker som jag måste göra ..

Hej på er, det var ett tag sedan sist. Skulle man kunna sätta in golvvärme i mitt rum, tror ni? Jag skulle så gärna vilja ha det, det är svinkallt!

Veckan har varit ganska lugn i plugget, så jag har tränat en del och käkat vofflor med Sara och Malin. Vi har satt upp ett mål med livet: att bli feta. Kalle ifrågasatte det, eftersom att jag aldrig skulle kunna sluta träna - och en viss poäng har han ju..

I fredags sov Jonas över här, all busstrafik i Södertälje var inställd på grund av snö på vägarna - mums. Men det var roligt. Och inatt sov jag och Madde över hos Kalle, Rolle hade lovat oss grillat: men så orkade varken han eller Maria laga mat. Så vi fick PIZZA! Vadå tjocka? Tralala. Vadå överlycklig. Vi hade jättetrevligt, då man skulle släcka alla lampor tände vi massa ljus och lekte lekar i vardagsrummet.

Senare gav vi oss på skräckfilmen Mirrors, misslyckat. Jag skrek som en .. Går inte att beskriva, så jag och Madde gick in i Kalles rum och gömde oss under täcket. Så nu kallas vi "fjollorna".. Dom ska allt få se på fjollor!


Idag hade jag tänkt att plugga, men att gå igenom spinningpasset tar längre tid än jag räknat med.. Plus att Isse ska dra iväg mig på en hockeymatch i eftermiddag (efter mitt spinningpass), Nynäshamn-Haninge. (Hjälp, jag som inte gillar hockey..) Men det ska bli kul att göra något tillsammans med honom, var ett tag sen.

Vi höres!

4 kommentarer:

Izze sa...

Gör så, de blir roligare att läsa då :P

jonas sa...

du ska med på nån av SSKs matcher också ;) bara så du vet :)

Wakeskatebrud sa...

Viiisst Issee ;) Hahah

Wakeskatebrud sa...

Joo.. jag förbereder mig redan.. :( (;