onsdag, mars 11, 2009

onsdag

Det är onsdag och slask. En vanlig vecka det här, även om det är tråkigt så ser jag inte fram emot nästa vecka: fördjupningsvecka. Jag fick tillbaka min fördjupningsuppgift idag, jag måste vara nöjd. På utvecklingssamtalet idag pratade vi mest om betyg, ganska okej. Skolan är okej, att plugga går bra.
Passen går bra, idag droppade svetten om dem när de gick av cyklarna - härlig känsla.Träningen i övrigt går bra, min förkylning släpper - skönt att kunna ta i 100% igen. Att plugga till tentan på fredag går också bra. Jag är jättenervös att jag inte ska klara av den - bli inte förvånad om du hittar mig sittandes i ett hörn och gråta.

Jag hoppas på dig. Men jag tänker släppa taget.
Det här är inte något jag är van vid, och inte något jag klarar av.

11 kommentarer:

matilda sa...

Hej Emma!

vad duktig du är som tränar så mycket!
fick du mitt mejl eller sms?

kram matilda

Wakeskatebrud sa...

Hallå! Jodå, jag fick dem. Svarade på mejlet igår, det skulle verkligen vara roligt att träffas. :)

Tack så mycket, har läst att det går bra med dansen?
Kraaam

Anonym sa...

hej emma!

titta vem som du äntligen har lyckats dra hit(mig asså^^)
hoppas tentan gick bra idag!:]

btw så gjorde vi "pjäsen" på engelskan utan dig:P det gick rätt så bra, även fast vi inte från börjat gjort upp ngt om vad som egentligen skulle hända i den:P beje va föresten "dottern" som du skulle ha spelat xD

kramizar sara:] (sp1b^^)

Wakeskatebrud sa...

HEJ! ja, du lyder allt order, vänta bara :D nja.. jag hoppas verkligen det, men den var riktigt svår...

buhuhu... jag ville ju vara med! var sa margarita..? (a) om hon sa något? :o HHAAHA najs! :D
KRAM på dig!

Anonym sa...

hahaha men där går gränsen, kmr aldrig skaffa egen blogg xD

okej:] men nu är det iaf gjort, så nu e de bara o vänta...typ det jobbigaste o.o men du har mig här för att distrahera dig!:D(A)

hihi men hon sa att vi skulle göra fler sånna längre fram, o att vi skulle få ännu mindre tid på oss! för att "det är kul o improvisera"^^ hon sa inte så mkt alls faktiskt om att du va borta:P iaf hörde inte ja de^^

BIGMA KRAM to you too;)
/sara^^

Wakeskatebrud sa...

hahahha, vi får väl se (; du vet, mina ideer om hur din blogg kan se ut är ju ganska intressanta (a)

hahaha, rooligt! jag ser fram emot dom. ;) skööönt, kul om hon inte märkte att jag var borta :( hehehe . BIGA KRAMEN till dig :L

Anonym sa...

haha okej låt mig höra, du kanske kan ändra mig vem vet du fick mig faktiskt o skaffa fb;)

haha inte jag, ja gjorde typ bort mig totalt. skulle säga ungefär ngt sånt här: she should be able to marry whoever she wants. men sa: HE should be able to marry whoever HE wants. o alla börja skratta xD sen va ja typ tyst hela xD

haha hon kankse trodde att beje var du vem vet;)

kramz!:L (va betyder :L? xD)

Wakeskatebrud sa...

inte helt omöjligt alltså, vänta bara tills du är såld på det!tralalal!

HAHAHAHA, braaaa där sara! stackars beje... hahaha! det var nog bra, annars kanske du får minus, hehehe (; men det låter... bra (a)

pinsamt sara,pinsamt. :L = stolt gubbe :L hahah :P KRAAAAAM!

Anonym sa...

haha never going to happen;)

men ja fick dem iaf till skratt xD haha ja tror inte att hon betygsätter dem här direkt^^...hoppas ja;P

aha då fattar ja:P hehe:P
KRAMZI;D

Wakeskatebrud sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Wakeskatebrud sa...

man ska aldrig säga aldrig! ;)ja, det var duktigt av dig :D hahahaha. men hon borde ju bedöma dom på något sätt :o hm...

bra! :L VI SES IMORGON! längtar, känns som att det var jättelänge sen (a) :o