lördag, mars 14, 2009

trött som fasen

Jag skulle kunna skriva ett vääldigt långt inlägg, känner jag. Det har hänt så mycket saker. Men jag vet hur rooligt det är att läsa långa inlägg, så jag ska fatta mig kort.

Jag har ingen aning om hur tentan jag skrev igår morse gick. Den var så sjukligt svår, men ändå kände jag mig ganska säker på mina svar (bära- eller brista känsla). Och på tal om det så hade jag en hemsk dröm inatt, och det var att jag fick 69% rätt, då godkänt är 70% rätt. Fy bubblan! Utbildningen har så här långt inte gjort mig besviken, som instruktör har jag vuxit enormt, det är galet kul att se en positiv förändring så fort!

Det här är en teoretiskt och praktisk utbildning, så vi både föreläser och tränar - mest tränar, eftersom att den praktiska delen är otroligt viktig. Idag cyklade vi fyra timmar, tro mig när jag säger att det är jobbigt. Och jag har såå ont i mina sittbensknölar! Sadlarna på de cyklar vi använder på Balance är stoppade, medan de vi har här hemma är smala och ganska "hårda" - mycket skönare för rumpan. Men noog pratat om det. Nu måste jag sätta igång med passet tills imorgon, om jag ska hinna få någon sömn inatt...

Du finns i mina tankar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe okei :D

8/10 är fan bra *glad* hoppas du inte sa så för att göra mig glad bara :P
Läs vidare du (y)

Wakeskatebrud sa...

hahahah, absolut inte :D det ska jag, vi ses imorgon (: