onsdag, april 15, 2009

är chasewnötter verkligen nötter?


Hej hopp! Har ni någonsin tappat hud på händerna på grund av att ni har bränt er? Eller har ni någonsin gjort "bögtestet"? Bögtestet kallades det när vi i sjuan suddade på handen så att det blev hål på huden och sedan hällde salt i, för att visa att man inte var bög. (Jättetöntigt, men ändå.) Dom där två kan jämföras med varandra, för det känns ungefär likadant - och det är allt annat än skönt.

Jag funderar på om chasewnötter också är fejk, för det skulle vara väldigt synd i så fall, eftersom att dom är så goda.. Vi vet ju att nötter är nyttigt, eller hur?Men eftersom att jordnötter (som jag också tycker är gott) inte är nötter på riktigt, utan bönor, kan man ju fråga sig om chasewnötter verkligen är nyttigt, eller om jag bara låtsas det. Suck. Det är i alla fall för gott för att jag ska kunna sluta äta det.. Satt egentligen spelar det ingen roll vad det är för något, men skulle vara kul (hah) att veta vad man stoppar i sig.

Jag gick en promenad idag, första steget mot hårdare träning ska jag ta imorgon. Kändes dumt att sätta igång idag, när jag börjar känna mig okej. Får hoppas att det bara blir bättre nu, så kan jag ta i för fuullt nästa vecka! Jag bara lääääängtar rumpan av mig!

4 kommentarer:

Izze sa...

Vadå ''HAHAHAHA'' ^^?

Wakeskatebrud sa...

jag vet inte riktigt.. (a) du vet.. det är mig vi snackar om..

Isse sa...

Okei ^^ Men alltid kul att du garvar :D

Wakeskatebrud sa...

hahah, jag vet :L :p