lördag, april 18, 2009

hamburgare och fotboooll

Hej på er! Jag har haft en jättebra dag! Ojojoj. Först hade jag sovmorgon, visserligen bara till tjugo i tio men ändå. Och sen slutade vid tjugo i ett, vårt nya schema är underbart på fredagar. Sen åkte jag Olivia och Malin till Haninge, Olivia skulle byta en tröja och Malin skulle handla kläder till en konsert på kulturskolan nästa vecka. Vi käkade på donken och åkte hem.

Sen mötte jag upp några (visade sig vara ganska många) killar på Via, och vi lirade fotboll i typ tre timmar. Och det var verkligen såå roligt! Så sen dess har jag svävat som på mooln, rosa moln (haha!). Sen stack jag hem, duschade och käkade. Olivia och Sara kom, vi lökade youtube och köpte sen maassa godis på kvantum. "Million dollar baby", right? Hur kommer det sig att jag sett den tre gånger, men Alltid glömmer att den slutar med att hon dör.. ? Snyft.

Tack för en jätte-jättebra dag!

Inga kommentarer: