söndag, april 19, 2009

en kväll i saras sällskap

Gårdagen blev inte alls som planerad. Tanken var att jag skulle leka med Jonas. Men, så insåg jag att jag hade för mycket att göra (läxor och uppgifter) så att jag inte skulle hinna med det. Så, hela dagen igår pluggade jag (naturkunskap, tyska, tränade på svenskatalet och skrev ner vad jag ska säga på guideinformationen på tisdag), och sedan la jag mig i soffan och läste Stone Cold, som ska vara utläst imorgon ..

Men så messade Sara, och det var "10 orsaker att hata dig" på 5an, som jag inte har.. Så fyra minuter senare hade jag ryckt med mig jackan (och, tyvärr: Stone Cold) i farten och satt på bussen påväg till Ösmo. Ojoj, vad stolt jag var.. Hehe. Sen var tanken att vi skulle kolla klart på den och åka till Nynäs, men bussarna gick inte riktigt som vi ville.. Så det blev att jag stannade där i natt - och vi kollade på alla möjliga filmer som gick (vi satt klistrade vid tv-tidningen, hahah). Det var mysigt och vi hade jättetrevligt. (:


Men nu ska jag fortsätta läsa, förhoppningsvis hinner jag skriva en recension innan imorgon.. Och sen ska jag träna på svenskatalet (det måste verkligen sitta!). Ha en skön dag.

Inga kommentarer: