måndag, april 20, 2009

amalía och amelie´s namnsdag

Sara, döda mig inte, du var vääldigt söt på den här bilden. :D
Imorse var jag hos tandregleraren i Nacka, hon bytte ut mina gummisnoddar till ståltrådar - förvirrande. Det enda jag vet säkert är att det gör ont. Ja, usch så ont det gör! Men jag är inte bitter.. Suck. Annars har dagen varit bra, Malin höll sitt tal på svenskan. Och hon var verkligen bra! Jag är jätteglad för hennes skull! Men det hindrar ju inte direkt mig från att bli nervös inför på onsdag..
Idag fick vi reda på att Mia-Lena är borta imorgon, så vi slutar 13.35 - och ingen svenska. Snacka om naaaajs! Dessutom ska jag, Johanna och Sara (El bahi) vara guider för åttor som kommer på besök på gymnasiet imorgon, så vi kommer inte ha någon lektion mellan 9.50-11.30. Och sen har vi idrott. Kan det blii bättre? Fasen, vilken härlig dag.
Passet idag gick superbra. Astaggad inför nästa vecka! Och idag har jag börjat läsa "Låt den rätte komma in", och än så länge tycker jag att den är helt störd! Oskar är mobbad, Håkan tänder på småpojkar, Eli är.. vadå? En vampyr som ser ut som 12 år, men som är 200 år? Guuuud!

2 kommentarer:

Sofie sa...

Hahaha! Absolut, har inte stått på en bräda på två år tror jag :S Men visst, det skulle vara superskoj!

Wakeskatebrud sa...

Åh vad kuul! :D Vi får höras när det börjar bli lagom varmt i vattnet ;)