måndag, april 13, 2009

hemma från fuerteventura

Hallå i stuugan! Jag sitter här, upprymd efter att precis ha gått en promenad med Olivia, på 45 minuter lyckades vi sammanfatta de två veckor vi varit på skilda håll. Ganska bra gjort av oss, tycker jag. Min vecka har verkligen gjort mig gott, ingen träning och inget plugg. Berättade precis för Jonas att det närmsta plugg jag gjort den senaste veckan är att ha ägnat idrottslektionen imorgon en liten tanke när jag gick på standen.. och det kan ju knappast gillas! Medans han har använt veckan och pluggat flitit - känner lite ångest..

Men jag behövde det här, visserligen har jag varit påväg ut för att springa några gånger - men att slappa vid poolen med en kärleksroman har dock också lockat .. en aning. (Badkaret saknade propp, så Isse - tyvärr (..) kunde jag inte bada badkar.) Jag har dock plöjt ett antal böcker i veckan, hotellet hade ett litet bibliotek: med bara kärleksromaner, så att man tröttnade..

Tänkte bjuda på en bild, men orkar inte fixa med kameran nu.. Så ska gå ner och ta en dusch, och se om jag kan få huden som hotar att lossna vid min hals att sitta fast, med någon smörja mamma har köpt.
Jag brände mig nämligen i tisdags (det satte sina spår), och sen dess har jag gömt mig i skuggan.. Syns sorgligt nog på hudfärgen - som jag inte har.. Kram på er, vi hörs! :)

3 kommentarer:

Isse sa...

Ingen badkar.. ingen propp xD Otur ^^
Du är säkert mörkare än mig.. ;)
welcome back <3

Jonas (som inte har pluggat) sa...

Välkommen hem :)

Wakeskatebrud sa...

Hahah isse, det hade jag varit om jag inte bränt mig, och gömt mig i skuggan.. Du ska allt få se i sommar! :L :P

Taack, Jonas :)