tisdag, april 14, 2009

ocean´s twelve och brad pitt


Go´kväll! Hoppas att det står bra till med er, och att ni har haft en hyffsat bra dag? Min dag har varit okej, eller bra. Började morgonen med att jag käkade frukost, som självklart fick mig att tänk på hur mycket jag saknar hotellfrukosten .. (Snacka om att jag äälskar hotellfrukostar!)

Sedan rullade dagen på. Jag trodde någon hade stulit min mobil efter första lektionen: var så säker på att jag lagt den på skåpet, gått därifrån, och att det var borta när jag tittade efter den, men så var det inte.. Jag fick ett nervöst sammanbrott efter sista lektionen när jag insåg att jag faktiskt inte hade den (jag hade tagit ganska lätt på det under dagen), och gick ganska frustrerad hem i sällskap av Olivia.
Senare när mamma kom hem vid middagen hade hon hittade den vid Shell, fråga mig inte hur jag kunde tappat den där.. Måste gjort det påväg till plugget imorse. Men jag har verkligen funderat över hur jag kunde tappa den utan att märka det, och sedan stenhårt trott på att jag lagt den på skåpet.. Förblir ett mysterium.
Sedan gick jag till Filmkedjan med tanken av att jag skulle kura ihop mig i soffan med en komedi när jag kom hem. Men så mötte jag Linus där nere, och han skulle inte göra något speciellt nu ikväll, så vi bestämte oss för att låna Ocean´s twelve och Ocean´s thirteen och gå hem till mig. Sagt och gjort. Och vi hade en jättetrevlig kväll! Det var roligt att umgås med honom.
Jag har sovmorgon till halv tolv imorgon, så nu tänker jag lägga mig och kolla på en till film ("The Medalltion", med Jackie Chan). SOOOV GOTT! från mig, till er alla

Inga kommentarer: