fredag, maj 29, 2009

energin är ett faktum

Tja! Den här härliga bilden får stå för den energin jag har just nu, och för hur braa jag mår! Idag var sista jobbiga dagen i plugget det här året, och det var naturkunskapsprov och samhällsinlämning (kändes super på båda). Jag gick på Sussie´s spinningpass nu på eftermiddagen, jätteskönt och härligt pass!
Mamma och jag har precis hittat en toppenresa till London på www.airtours.se - hon, pappa, Olivia och jag ska åka dit i sommar. Jag ser fram emot det så gaalet mycket!

Och om... 20 minuter kommer Sara. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Men slår vad om att det blir en trevlig kväll! Ciao! (:

2 kommentarer:

sara (booring people;)) sa...

det blev en trevlig kväll oxå:D

btw får inte melker följa med till england? xD

Wakeskatebrud sa...

:D

hihihihi (a) nej, olivia är på istället :L (haha, melker vill inte hänka, så han är hemma ist). (;