torsdag, maj 21, 2009

kristi himmelsfärds dag

Hej. Jag har så lust med att skriva ett långt och onödigt inlägg.. Men det är jag för tröött för. Så.. Idag sprang jag och mamma runt ringvägen, tränade en sista gång inför loppet på lördag. (Vi ska springa 10 km, uuuh.) Det var jättefint väder, varma vindar och stekande sol. Väldigt varmt, med andra ord..

Har ätit middag hos Holm idag. Trevligt som alltid. Slutade med att vi satt och snackade seglarminnen.. som alltid. Kristoffer bjöd på lite "bartender-trick" med flaskan också.. Charmigt värre. (Tur att det bara var vatten i flaskan han kastade runt..)

Jag är total-såld i bandet Boys like girls (speciell i låtarna The great escape och Thunder). Jag tackar Sara, av hela mitt hjärta, för att hon tipsade mig om dom. Hahah.



Ha en trevlig natt.

2 kommentarer:

sara (sp1b) sa...

usch springa låter jobbigt;) men lycka till!

haha äntligen har jag fått någon att gilla dem! dem e ju apbra:D

Wakeskatebrud sa...

haha (a) jaa, om du inte gör något speciellt då, tycker jag att du ska komma och kolla, ösmo-loppet liksom (; hahah. (a)

jaaaaa :D såå rätt! (;