fredag, oktober 05, 2007

Hey.. Sitter här och lyssnar på "Big big world" och käkar min middag som föreställer en Ost och Skink sallad. Jag var på jättebra humör efter att ha kommit hem efter en mysig kväll med Joz- tills jag tänkte att jag skulle skriva till en snubbe jag inte snackat med på År. Glädjen försvann ganska fort då han efter att ha snackat ett tag frågade: "hm, vem är du ni igen?". Då säger man bara Tack och adjö. Så, som ni ser, mitt skojiga humör är inte närvarande just nu. JonasJonas är inte inne, Timmy är inte inne, och ingen annan jag har lust att snacka med heller.

Jag skulle kunna berätta om min kväll med Joz, den var otroligt mysig och vi hade trevligt. Vi möttes på Willy:s för att köpa glass och en läsk. Efter det gick vi hem, och timat som det var började "High school Musical 2" precis när vi slängde oss i soffan och satte på tv´n.
Den var grymt bra! Jag förstår inte att dom inte kunde kysst varandra förrns i slutet, grät gjorde jag (som vanligt..) så fort det var sorgligt. Och det var det ganska ofta, men som sagt: grymt bra film du borde se, om inte du samtidigt som jag satt och glodde på den med ögon som jordglober.
Vi låg kvar i soffan ett tag efteråt och "bytte"/"delade med oss" av våra erfarenheter och händelser (sexuella händelser, typ). Vi kunde i slutet av den konversationen/diskutionen komma fram till ganska många slutsatser i ett antal olika ämnen.
Efter det drog vi ut på en promenad, som varade i 30 minuter innan vi knallade hemmåt. Men, som ni säkert förstår: jag Orkar inte skriva allt det där.

En kille som jag känner Ganska väl (inte så bra att jag varit hemma hos honom) konstaterade i dag att jag alltid är ärlig. Jag tog det ungefär både som en komplimang, och som en förolämpning. Även om jag vet att jag alltid är ärlig, så känns det knäppt att höra någon annan säga det. Jag menar inte att det är fel, det är ju bra att han sa det till mig (eftersom att det fick mig att tänka om), men jag vet att jag är ärlig: för man kan bli så jävla sårad om man inte är det, köra med öppna kort från början håller jag på. Och det slår jag fast vid. Och, jag är inte ärlig på ett dumt sätt, jag menar: jag är inte ärligt-dum mot folk, sådant håller jag för mig själv.

Jag är ganska uttråkad, kanske ni redan förstått? Men iaf, jag vill skriva om något intressant. Något som Jag tycker är viktigt. Åh, jag kan ju nämna det att jag faktiskt börjat träna som Vanligt igen! Det gör mig så mycket gladare, har mer energi och blir inte lika lättretad. Jag tränade i går, i dag och så ska jag hänga med mor i morgon på Friskis och Svettis- Som jag Faktiskt tycker är kul (även om jag råkade vara den ända under 30 i dag). På måndag kör jag igång med fotbollsträningen som vanligt och förhoppningsvis håller det ett tag nu. Är så förbaskat sugen på att lira. (På tal om ingenting: Nu loggade JonasJonas in, nu steg mitt humör med 25%)
När jag ändå är igång stör jag mig jättemycket på min avbrytna nagel, jo det är också sant, tyvärr. Men det gör mig irriterad att ha Nio fint långa naglar, och En som är av nere från "roten". :o Men jag tog i alla fall bort mitt gröna nagellack i dag, och lackade om dem med genomskinligt. Gjorde en rosa blomma på vänster ringfinger och två små rosa hjärtan på höger tumme, helt Ok.
Just nu är jag jätteturstig, på Vatten. Jag har fått ett jättevattensug på sista tiden, + att jag har börjat käka dåligt. I dag blev det några gurkskivor och sallad till lunch, och jag blev inte äns hungrig på lektionen efter. Det är inte normalt, för mig.
Och så att alla vet (dom som inte redan vet det) är myggorna fortfarande vakna! Det är en som surrar är framför mig nu.. och stör mig! Hm kommer inte leva länge till, stackaren- Han vet inte vilken framtid han har att se fram emot. :/

Nu sitter jag är med en av mammas ansiktsmasker. Tyckte att det var nödvändigt. Men nu får det vara slutet på detta inlägg, har ingen lust att störa mor och far onödigt mycket, så hårt som jag knapprar. (a) Men sov så gott, nattinatti.<3

1 kommentar:

Hanny sa...

vad har hänt hun ;/ med ditt humör? tell me ;/. <6756g