tisdag, oktober 16, 2007

Just nu sitter jag och lurar med Timmy, men jag tänkte skriva lite om det skojiga som utspelade sig i dag i mitt liv. Vi dansade på idrotten, det var duperkul- men jag älskar å andra sidan att dansa, även om det råkar vara bugg. Jag och Olov hade bestämmt att vi skulle dansa, men så blev det inte. Mats (idrottslärare) delade upp oss, jag fick dansa med Timmy Jeppe Olov (så vi fick ju dels som vi ville) och Jonas. Helt okej, fast egentligen mer än så- jag hade apkul. Timmy och jag ägde skiten ur alla (skulle förrästen säga att timmy är "totalt bäst"). Jeppe kunde visst inte dansa alls, men duktig som man är lärde jag honom att snurra, och när vi hade dansat klart sa han; det är fan askul att dansa jue!
Då blev man lite lagom stolt. Men sen var det ju min och Olovs tur. Och like always var vi bäst, faktiskt- jag tror att det är jag som är en naturbgåvning (får alla att dansa så gryymt bra), han höll faktiskt med, Haha. Jonas dansade jag med sist, och vi dansade Vals (hade dansat bugg med Timmy och Jeppe, och vals med olov). Vi var superbra när vi till slut fick ihop våran snurr. Seriöst, det är otroligtkul att dansa (jag hoppas bara att inte alltför många sätt mig "discodansa" hemma vissa eftermiddagar, med tanke på alla penisonärer som bor mitt emot mig), och när man får killarna att hänga med är det Extra kul! Jag längtar som fan till Balen.
På vägen hem efter träningen i dag satt jag och mamma och diskuterade balkläningar. Jag ska ha en kläning på skolavslutningen, och en på balen. Åh, vad jag längtar!
Nu slutade jag prata med Timmy, efter ett 45 minuter långt samtal. Ska duscha, och sen fortsätta glo på "Dude, where´s my car" som går på 6:an, just nu. Den är så grymt bra! Hejdå.

Åh, på tal om trevligheter. I går på bilden fick Jeppe för sig att "fråga chans på mig". Shit, vad kul vi hade åt det. han skrev en stor lapp, med "Ja" "Nej" och "Kanske" på, och så var det rutor efter varje. Jag kryssade i "Nej". Men lappen åkte mellan oss ett antal gånger och, jag skrev hela tiden nej, men han gjorde pilar och massa skit, så till slut gav vi upp och slängde den. han bestämde sig för att testa på Timmy istället, och David tog Jeppes plats (tjoho). Han skrev "Vill du bli ihop med mig?" Och tre ruor, som det bara stor "Ja" i, jag stök över hela, för att tänka att "då är vi kvitt". Men han tog det som ett "baunta Ja!" , och nu är vi tillsammans (suck, inte på riktigt(!), tröttnar nog snart, men samtidigt ganska kul). Han driver med mig hela tiden, Haha. Men i alla fall, nu Måste jag duscha. Ciao.

Inga kommentarer: