tisdag, februari 12, 2008

jag har precis tagit ett djupt andetag, och kommit undifun med att jag ska lägga det åt sidan. allt som har med dåliga saker. jag ska tänka positivt, bli positiv, igen. punkt slut !
jag ska i alla fall försöka. vi kommer tillbaka till varandra, när "tiden är inne". även om det kan vara om måånga år. då blir det så. när vi är redo och båda vill.
jag ser fram emot livet. min nya inställning bådar gott. jag behövde bara vända bort huvudet, så såg jag världen med andra, nya, ögon.
jag tror att vi kan få det att funka. vi behöver bara ge, och ta, båda två.

för som jag sa. jag älskar dig. jag menar det.
(jag säger alltid att jag inte använder ä-ordet ofta, så förstå att jag menar det.)
jag var arg och ledsen när jag skrev att jag egentligen inte ville göra det.
det är inte sant.
jag älskar dig för att jag vill det. för att du är en fin tjej (flicka, kvinna, vafan, .. människa !)
det börjar bara bli svårare och svårare att visa det.

Inga kommentarer: