tisdag, juni 10, 2008

Hej. Idag hade vi skolavslutning, fatta- vi är stora. Igår hade vi avslutningsbal (9a&b) på Vågen (Folketshus). Det var hur lyckat som helst. Vi fotade, danade, åt, grät, skrev kommentarer om varandra, skrattade- och grät lite till.
Allt var verkligen som man tänker sig en bal. Alla var underbart fina, hade fixat till sig riktigt vackra. Personligen tycker jag att Rosol var vackrast, hon verkligen strålade- hennes klänning passade henne perfekt.
Jag är glad över att jag fick en sådan kommentar av Olov. Det kändes bra, och själv älskade jag min klänning- jag tackade mormor rejält idag då hon var på min skolavslutning.

"Åh Emma! När jag såg dig och Olov gå ner för backen började jag gråta, ni var Så fina tillsammans! Verkligen.. Vackra!"

Av en sådan kommentar blir man också glad. Alla var verkligen värda den uppmärksamhet de fick.

Skolavlsutningen idag var hemsk, allt var så vackert. Jag grät från första stunden då vi satt på stolarna på gården, tills vi gick ut från skolan för att gå hem och fika. Alla killar i sina kostymer- det finns inget som är snyggare!
Och vi tjejer i söta klänningar, finns inte så mycket som slår det heller.

Det bästa var i alla fall när de delade ut stependier. Max fick matematik, jag grät- det var verkligen rätt! Olov fick två, i svenska och ett i bas, det var också så att tårarna bara rann. Josefin fick för friends- hon har varit det längst, så det var också rätt. Johanna fick i musik- GRATTIS! Victor Wiklund fick två och Alexandre fick ett i no. Och jag fick ett- i något liknande: "vänligaste person", haha. Jag blev så glad!
Mamma och mormor med en munn: Det var det finaste man kunde få!

Ha en trevlig dag. Själv ska jag njuta av att livet har börjat på nytt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vad gulligt :$, gud vad glad jag blir! Tack gumman. När jag hörde att du skulle ha en grön klänning, fick jag en chock ba whata fuck Emma? Men när jag såg dig o din klänning, fatta jag va du snacka om. Du är vackrast, min blondie <3