måndag, september 08, 2008

hej. jag är galet kär i honom, tror jag. men jag tänker aldrig låta er se det, eller själv gå till handling - över huvudet taget. orkar inte berätta något om min dag, förutom att den började dåligt och slutade bra. jag kan däremot berätta lite om min morgondag. för den är värsta chill! jag och pappa ska åka in till nacka runt halv tio. halv elva ska jag vara hon tandspeciallisten - byta tråd och lite saker som tar runt en timme, och sedan är det hem igen (som kommer ta lite mer än en timme eftersom att vi måste stanna och äta på mc doanlads, eftersom att jag har missat lunchen i plugget). så, jag är i plugget runt.. två, och har en tyskalektion att gå på - sedan slutar jag. jag måste dessvärre plugga mycket naturkunskap i bilen på dit och hemvägen.. men det hör inte till den lyckliga historian. och inte heller att anledningen till att jag går på tyskalektionen är att vi har läxförhör.. hejdå.

Inga kommentarer: