tisdag, september 09, 2008

shuuu. imorse var jag så säker på vad jag skulle göra, och jag visste vad som var rätt. nu sitter jag här och känner mig som ett stort frågetecken, igen. jag log av tanken på dig, nu känner jag mig bara förvirrad. du kommer tröttna på att vänta, du kommer med andra ord inte vänta länge till. borde jag bara låta dig gå? hm. min dag har varit bra, tandläkarbesöket gick fortare än tänkt - var tillbaka i skolan redan vid tolv. vi hade matematik och svenska. sedan slutade alla nadra förutom jag olle och sara, som hade 1.5 timmes hål och sedan tyska. så vi gick och pratade med vår tyskalärare (som jag glömmer bort namnet på hela tiden!) och vi fick göra förhöret vid två och sedan gick vi hem. (:

jag satt i en frisörstol i 2 timmar och 20 minuter idag. jag permanentade mitt hår, det blev bra. lite väl krullit kanske, men jag bad ju om det.. så jag ska försöka att inte klaga. ikväll ska jag leka med harald, får se vad vi hittar på. vi kom i alla fall överräns om att vi inte orkar med någon promenad idag, fast det kanske det blir ändå. ha en trevlig kväll. :)

Inga kommentarer: