onsdag, september 03, 2008

hejsan. jag har precis plugga klart, så jag sitter och njuuter av att bara vara. ska snart lägga mig och fortsätta läsa min braiga bok- men den har börjat bli väldigt sorglig.. tråkigt. min dag har varit bra. började halv tolv med att jag och olivia kom blöta som dränkta katter till skolan. det hade lyckats börja regna då vi möttes i korsningen, och 10 minuter in på första lektionen hade det slutat. vad vi var glada! vi hade bara två lektioner, vi hade ingen lärare på naturkunskapen så då fick vi håltimme. efter skolan låg jag och läste och pluggade, sedan drog pappa med mig ut och seglade. en tävling, vi hade jätteroligt! och det gick bra. sen sprang jag en runda och nu sitter jag här, värsta intressanta blogginlägget, men kände mig skyldig till att skriva. kommer något mer intressant snart... imorgon ska vi vandra 1.3 mil med klassen i skog. det ska bli spännande. haha. ha det bra. puss kram och nyp i skjärten.

GRATTIS JOHANNA, du är bäst!

Inga kommentarer: