söndag, oktober 19, 2008


Elsa

Hej. Min dag har varit ganska långtråkig, men det blev bättre på eftermiddagen/kvällen. Jag gick upp runt elva, vet inte vad det har tagit åt mig (brukar inte kunna sova längre än halv tio)- jag kanske börjar bli normal? Jag städade och pluggade fram till tre då jag gick en långpromenad med Elsa. Jag vet hur vad jag ska göra när hon är borta, hon skulle dött för två veckor sedan.. Det känns hemskt, men på ett sätt går jag bara och väntar. Men i mina ögon kommer hon alltid att vara en sprallig och helt underbar varelse. Även då hon inte finns kvar hos oss. Sedan gick jag hem och pluggade- igen. Söndag= pluggdag. Jag velade mellan att gå och träna eller att gå på bio med mamma och pappa. Till slut blev det varken eller, Olivia kom över- gjorde historieläxan, kollade på film och sedan gick vi en kvällspromenad. Det var härligt kallt, snart kommer vintern. Olivia, du vet vad som väntar när första snöflingan faller.

Idag fyller Olivias syster Maya 5 år och Max fyllde 16 år igår. Grattis på er födelsedagsbarn! (:

Inga kommentarer: