måndag, oktober 20, 2008

Hej. Min dag har varit jobbig, började 08.15 och slutade 16.25 (fick dock sluta 25 minuter tidigare). Jag sa väl att jag skulle dansa om jag fick G på matteprovet förra veckan? Det var precis vad jag och Olivia gjorde på matematiken idag (och diskuterade hur man skulle kunna ändra klockan). Det har inte hänt mycket idag.. Jo juste, vi vann! På samhällskunskapen, vårt parti som vi hade gjort vann röstningen idag. Vi tog visserligen Vincents parti med bara en poäng.. Men ändå, vi vann. Och när pappa kom hem runt fem åkte vi till stan för att hämta min dator. Men snubben som skulle fixat den låg tydligen hemma i 40 graders feber, och hade gjort hela helgen. Men stackars honom, hade kunde ha hört av siog så hade vi sluppit sitta och åka fram och tillbaka utan att få något gjort! Ledsen över att jag inte har någon medkänsla, men typen kan ta sig! Jag blev på riktigt dåligt humör efter det.. Men det hindrade mig inte från att somna på vägen hem. Jag har pluggat tyskaglosor (till imorgon) och varit ute och sprungit. Nu är jag död, så därför ska jag sova. Smart va? Hejdå.

Inga kommentarer: