lördag, oktober 18, 2008

Hej. Hoppas att er helg har börjat bra. Min började bra, fast just nu känns det som att det är nollgradigt i mitt rum- lite kyligt. Gårdagen gick bättre än väntat, redovisningarna gjorde vi jättebra och vi fick beröm. På vägen hem från skolan stötte vi ihop med Inger (tyskalärare i grundskolan) och vi gick sällskap en bit. Senare gjorde jag och Olivia gjorde lite ärenden i centrum och efter det åt vi pizza. Kajs-marie kom in med Linus och Maja! Det var verkigen roligt att se henne. Sedan gick vi och mötte Mia, gick hem till henne och kollade på "Step up" och "What happends in Vegas". En trevlig kväll med dans, godis och film.

Imorse vaknade jag runt elva, mamma och pappa skulle till Handen och köpa skor och småprylar. Och eftersom att Matilda hörde av sig igår och sa att hon inte kunde komma idag så gjorde jag mig iordning och följde med. Alltid kul att handla med mamma och pappa, eftersom att jag då får lite gratisprylar och roligt sällskap. Vi hittade ganska mycket utöver det vi tänkte köpa. Jag köpte min efterlängtade bärbara dator (vi ska hämta den på måndag) och mamma och pappa drog på stort och köpte en sådär jätte-tv. Så nu är jag överlycklig ett tag. Ikväll ska jag träffa Max oc, och sen ska jag vara spöke med Mia (som tog Matildas plats)- nu är det ännu större chans att det är vi som kissar på oss av rädsla (och inte småbarnen). Senare ikväll ska jag och Karzan gå ringvägen.. Herregud. Men jag är förberedd om han tänker våldta mig. Hahaha, suck. Men det kan ju vara så att han ångrar sig i sista minuten, och då åker han på spö. Men nu ska jag plugga tyska och historia. Ha en trevlig kväll! Hejdå.

Inga kommentarer: