torsdag, oktober 16, 2008

Hej. Jag kom precis hem från träningen (core m. boll 30 min och body pump 60 min). Nu sitter jag och äter mammalagad havregrynsgröt, ska snart ner och duscha. Men tänkte plinta ner lite om min dag här först, så kanske jag kan hålla mig borta från datorn senare ikväll. Matematikprovet imorse gick sådär- kan inte bestämma mig för om det känns bra eller inte. Jag klarade VG-delen bättre än G-delen, och det är lite läskigt. Men ska jag vara ärlig så kommer jag dansa runt av lycka om jag bara lyckas få ett G. Det är första matteprovet, vi har fullt upp och jag är redan skoltrött (mums-mums). Men på söndag är det 19onde oktober, det betyder att vi har gått i skolan tre månader, och att det bara är två månader kvar tills det är jullov (19onde december)!
Vid halv tre gick Olivia Johanna och Martina med mig hem och vi försökte göra klart vårt parti tills imorgon (vi misslyckades). Jag förstår inte hur vi ska klara det, vi ska stå och improvisera i 15 minuter (Fast, det klarar väl jag som kan snacka om ett pepparkakshus i 1 timme. Eller hur, Kalle?). + att vi har engelskaprov OCH engelskaredovisning imorgon! Och på det naturkunskapsläxa (dock bara två uppgifter). Jag måste säga att jag älskar gymnasiet!
Viktig information: Imorgon är det en vecka kvar tills Olivia får ta bort sin tandställning!

Nu ska jag duscha, och sedan läsa på om Koreakriget. Hejdå.



Inga kommentarer: