tisdag, november 18, 2008

överkörd

Jag är så jävla trött på att bara stå i vägen! Varför kan jag inte göra något åt saken?

Fy vilket väder det är, och min bror är dum, och jag hade första delen på matematikprovet idag..
Ser verkigen fram emot på torsdag..

Men jag fick VG på tyskaprovet.. Grattis mig..

Jag tror att jag håller på att bli sjuk.. Fan, jag hatar att vara sjuk! Förhoppningsvis behöver jag bara lite extra sömn..
Annars blir den kommande helgen utan träning med många filmer och mycket sovande.. Härligt det också, ibland.. (Men inte den här helgen!)

Jag är så otroligt omotiverad, till allting. Det enda som går är att träna, för det vet jag att jag kan..
Och om jag blir förkyld/sjuk nu, så funkar inte det heller..

Men godnatt, får försöka sova på mina problem istället.

Inga kommentarer: