torsdag, december 11, 2008

luciashow el. plugga .. ?

Det var Nobeldagen igår. Det vet jag för att man ska veta det, det är "allmänbildning". Suck. Idag är det torsdag, bara torsdag. Vi åkte skridskor på idrottslektionen, det var jätteroligt. Leen har aldrig åkt förut, men hon var jätteduktig med vår hjälp. Det har inte hänt så mycket annat.. På SPtiden satt vi i biblioteket och tränade på samhällskunskapen som är tills imorgon. Tanken var att jag skulle gå på Vias luciashow på Kulturskolan idag, men jag har ingen att gå med ( /orkar inte fråga någon) så jag tror att jag struntar i det. Jag ska i alla fall somna med samhällskunskapsboken i knät ikväll, ska läsa igenom sidorna några gånger innan jag somnar. Samhällskunskapsprov gör mig nervös.
Vid halv sju ska jag på bodypump, just nu är jag väl inte så taggad. Men jag hade tänkt att jag skulle lämna tillbaka skivorna till Anki och sedan visa mitt pass så hon kan säga vad hon tycker om musiken. Så, även om jag känner mig febrig och trött tänker jag gå. Vi hörs!

Inga kommentarer: