tisdag, december 09, 2008

pojken är underbar, en riktig ögonsten

Min skoldag var, långtråkig. Värre än vanligt. Jag har lyckats smygplugga på datakunskapen på alla lektioner, utom tyskan (då kom Katrin på mig..). Men jag kan inte säga att jag blev så mycket smartare, men nu kanske jag sätter 85 av 103 frågor i alla fall - så visst blir det bättre. Men det tar tid. Tid som jag inte har.
Jag har varit hos Appelblom, Ek hela eftermiddagen. Hjälpte till att baka lussebullar, lekte med Movitz (sötungen på bilden), var med Julia, Madelaine förhörde mig på datakunskapen (det var då jag utökade kunskapen), och åt middag. Jag fick precis veta att naturkunskapen är till på fredag, jag som jobbat som en galning för att bli färdig idag - och ändå är jag inte färdig (så tack, Gode Gud, för de två dagarna). Uppgiften om Baltutlämningen ska jag skicka nu, och snart ska jag kolla på Ski School 2 (trots att Izze valde Three Kings, heheh). Ha det bra!

Inga kommentarer: