onsdag, december 24, 2008

julafton

Det är julaftonskväll, mörkt och kallt - burrr. Jag är nöjd med idag, väldigt nöjd(trots vår snöbrist). Det har sett ut som en vanlig julafton i vårt hus, fast istället för att mormor och morfar kom på förmiddagen så kom de på eftermiddagen och var här hela kvällen(de var hos våra kusiner på förmiddagen, vi brukar göra tvärtom). När de åkte hem segade vi lite i vardagsrummet och sedan tog jag en promenad med Björn vid tio.

Imorgon ska vi åka till Stureby och fira jul med våra kusiner på dagen. Och när vi kommer hem måste vi packa.. Eftersom att vi åker till Harsa i övermorgon. Jag ser verkligen fram emot det! Det ska bli såå härligt. Få träna hur mycket jag vill, äta huur go´mat som hellst och ta det luungt - i feem dagar! Åh, vad det ska bli sköönt! Dessutom ska vi ungdomar få en egen stuga, De ni! Fast, undra hur det kommer gå med mig som vill ha ordning på prylarna, och resten(sju stycken) som inte bryr sig. Hehehe. Förhoppningsvis löser det sig, på något vis(om inte annat får jag väl ge mig..).

Men vet ni, jag fick den där Burton brädan jag önskade mig! Jag är så otroligt glad! Ska lägga mig och läsa, eller gå ner och spela spel med resten. Vi får se. Hoppas att ni har haft en trevlig julafton! Jason och Francisca, vill skicka en stor kram till er båda.

Inga kommentarer: