måndag, december 22, 2008

puuh, finns inga ord

Hej på er. Igårkväll var jag med Julia, Evelina, Olivia och Jeanette i Haninge och kollade på Kevin, Robin och Alice då de uppträdde. Vi var var verkligen på full speed, vääldigt nära scenen. Och vi hade så otroligt roligt! Åh, hjälp - vad våra ben skakade när vi gick nedför scenen, Evelina. Det var verkigen en.. speciell, känsla. Puuuuh!
-
Idag var jag med Alex i Haninge och inhandlade de sista julklapparna.
Vi hade trevligt, hahahaha. Kille(till sin kompis): "Jag gillar inte Bålsa,
jag har aldrig varit i Bålsta. Gillar du bål?" Kompisen: "Njaa." Killen:
"Jag gillar inte bål, för jag gillar inte Bålsta!" Snacka om körd kille. Hehe.
-
Nu ska jag lägga mig och kolla på "Barnhemmet", en Thriller. Aftonbladet:
"Man blir garanterat Livrädd."
Jag tror att det här är en film för mig, sätter mig nog i vardagsrummet..
-
Ikväll ska jag ha ett spinningpass, och jag är värsta taggad! Det ska bli
så kuul! Ohh yeeah! Man får en jädra adreanalinkick, blir aldrig trött.
Bajbaj!

Inga kommentarer: