fredag, september 25, 2009

dunderhonung, jag känner det är nån´ting på gång, dunderhonung..


dansutbildningen i början av augusti. det är deras
danser den helgen som kommer göra att jag gör rätt imorgon.

Hej hopp gummisnopp! Hoppas ni är ute och roar er ikväll, är ju fredag liksooom! Jag har haft en bra dag. Jag skrev ju igår att jag trodde att jag inte skulle klara matteprovet, meen: jag blev godkänd. Hehe, och jag hade inte nöjt mig med betyget om det inte varit så att jag faktiskt inte hade någon koll på vad vi skulle kunna och inte hade pluggat nå vidare..

Men i alla fall (typ, nog pratat om betyg..). I dag har jag tränat, övningskört, dansat och kollat på idol med Olivia och Jeanette. Det blev två träningspass på rad: först skulle jag vara med som deltagare på Charlottes inspelningspass (för att bli godkänd instruktör måste instruktören filma ett pass - och sedan bli godkänd på den) och sen gick jag på Sussies b. pump pass.

Och jag tänker fortsätta tjata om dansen. I morgon smäller det juu! Just nu är jag baara nervös. Förvånar mig om jag kommer kunna sova inatt.. Suck. Men troligtvis går det bra, det borde gå bra. Det Ska gå bra! Har lyssnat på låtar som bamsemix och popcornfrisyr (av Mojje) hela eftermiddagen. Haha..

I morgon eftermiddag ska jag till Jonas, det blir skooj. Synd bara att jag måste läsa en kul (NOT) bok på vägen dit.. "Att förråda ett folk", av Linda någonting.. Handlar om folkmordet i Rwanda och massa saker omkring det. Funny..

Inga kommentarer: